fbpx

Soovid head meeskonnatööd ja koostöötahtelist õhkkonda?

Tulemuslikud ja konfliktivabad suhtlusstrateegiad ettevõttes.” 

Imago Safe Conversation® (Connecting Beyond Difference™) meetod ettevõttesisese suhtluse parandamiseks.

Rahvusvaheliselt tunnustatud Imago teoorial põhinev

teadlike suhteoskuste koolitus ettevõtetele,

mida iga ettevõte vajab meeskonna eduks.

Koolitus aitab:

PARANDAB SUHTLEMISOSKUSEID -

dialoogioskused, mis väldivad kriitikat ja hinnanguid

SUURENDAB TURVATUNNET -

negatiivsuseta suhtlemine taastab turvatunde ja loob ühendustunde

TÕSTAB EFEKTIIVSUST -

paranenud suhtlusoskused suurendavad efektiivsust ja vähendavad kaadrivoolavust

EDENDAB MEESKONNATÖÖD -

meeskonnas ühtne ja koostööle suunatud suhtlus

TURVALINE VESTLUSKESKKOND -

struktureeritud suhtlusviis, mis kutsub osapooli kuulama ja peegeldama, tagab turvalisuse

PROBLEEMIDE LAHENDAMINE -

turvaline ja ühendustunnet loov suhtlus, mis aitab düsfunktsionaalseid suhteid parandada

ARENDAB EMPAATIAVÕIMET -

empaatiline kuulamist ja peegeldamist, mis süvendab vastastikust mõistmist ja hoolivust

VÄHENDAB ÄREVUST -

positiivse kinnitamise ja negatiivsuse vältimise kaudu väheneb suhtlemisest tingitud ärevust

SUURENEB TÖÖGA RAHULOLU -

töötajad tunnevad end rohkem väärtustatuna ja kuulatud olevana

PÜSIVAD MUUTUSED -

igapäevane praktikat soodustab muutusi läbi erinevate harjutuste ja väljakutsete

Osalejate kogemused koolitustelt

Koolitus aitas mul avastada lapsepõlves esinenud “puuduse”, mida ma varem ei olnud teadvustanud. Kommunikatsioon on tõepoolest kõige alus ja selle koolituse erilisus seisnes just selles, et seda viisid läbi ema ja tütar. See pakkus täiesti unikaalset perspektiivi ja sügavust, mida ma pole teistel koolitustel kogenud.

Ma usun, et see koolitus oleks suureks abiks kõigile, kes töötavad gruppides või suurtes seltskondades. Koolitajad suutsid kõik teemad põhjalikult lahti mõtestada ning samm-sammult läbi viia, mis tegi õppimise äärmiselt põhjalikuks ja nauditavaks.

Suur aitäh teile selle väärtusliku kogemuse eest! Te teete tõeliselt vahvat ja vajalikku tööd.

Nevely

Koolitus avas mulle uusi viise, kuidas lahendada konflikte nii tööl kui ka kodus. See kogemus oli eriline, sest esimest korda tundsin end koolitusel tõeliselt avatuna. Selline lähenemine võiks olla suureks abiks ka perearstidele ja kiirabi töötajatele, kes igapäevaselt keeruliste olukordadega kokku puutuvad.

Koolitajate vaba ja mõnus lihtsus tegi kogu protsessi nauditavaks ja tõeliselt meeldejäävaks. Olen väga tänulik selle uue ja silmiavava kogemuse eest!

Merlin

Koolitus tuletas meelde, kui oluline on olla uudishimulik ja kinnitada, et olen oma vestluspartnerist õigesti aru saanud. Sain sügavamalt aru, kuidas teise inimese reaktsioone võib seostada minevikukogemustega. 

See koolitus eristus teistest tänu kahe koolitaja sünergiale ja teineteise täiendamisele, mis aitas mul iseendas palju uusi taipamisi leida. Usun, et sellist koolitust vajaksid kõik, eriti arstid, meditsiinitöötajad, pedagoogid, politseinikud ja teised, kes töötavad inimestega ja kellelt oodatakse abi ja mõistmist.

Koolitajate üksteise toetamine, rahulik tempo ja avatud olek tegid sellest kogemusest midagi tõeliselt erilist. Suur aitäh ja palun jätkake kindlasti koos koolituste tegemist ka edaspidi!

Kirsti

See koolitus aitas mul tõeliselt kohal olla ja keskenduda hetkele, isegi täis inimesi ruumis. Õppisin, kuidas olla kannatlikum ja arvestada rohkem vestluspartneriga, praktiseerides vaheldumisi rääkimist ja kuulamist.

Koolitus eristus teistest just praktiliste osalusvõimaluste rohkuse poolest, mis aitas omandatud teadmisi kohe rakendada. Usun, et see koolitus oleks suureks abiks neile, kes oma tunnete või mõtete jagamisel on väga tagasihoidlikud või tõstavad häält.

Koolitajate armas olek ja nendevaheline soe suhtlus jätsid sügava mulje. See oli suurepärane eeskuju, kuidas olla üksteisele toeks ja tõeliselt kuulata. Väga inspireeriv tiimitöö!

 

Elli

Koolituse õppekava ja programm

Õppe sisu: kokku 5 h.
1. moodul
Imago teooria põhimõtted –  saad teada, kuidas ärevus ei lase teiste ära kuulata suhtluses.
0-negatiivsust – mõistad, mis taastab ja loob turvatunde suhtlemisel.
Ühendustunne parandab kommunikatsiooni – kuidas liikuda ebaturvalisest monoloogist koostöötahtelisse vestlusesse.
2. moodul
Turvaliste Imago dialoogide põhisoskused – mille abil õpid uue kolmeastmelise ühendust loovat suhtlusviisi.
Imago dialoogi demonstratsioon, mis annab kogemuse uue töövahendi kasutamiseks.
Imago dialoogi praktiline kogemine, mis annab sulle tunde, et oled ära kuulatud.
Enda noorema ea väljakutse ja vajaduse teadvustamine, mis aitab aru saada, mis on sinu suhtekonfliktide taga.
3. moodul
Kommunikatsiooni stressireaktsioonid – mille abil teadvustad, millega lood ise ebaturvalist suhtlemist.
Hooliv käitumine – mille abil teadvustad, mis paneb sind tundma ennast väärtuslikuna.
Hooliva käitumise dialoog– mille abil annad teada kolleegidel, mida neilt ootad enda heaoluks.
4. moodul
Pettumused, mis mõjutavad head kommunikatsiooni – mille abil teadvustad, mis valmistab sulle pettumust.

Pettumuse dialoogmille abil teadvustad elu üldiste pettumuste sügavamaid seoseid ja nende ülekandeid kolleegidega suhtlusesse.

5. moodul
Käitumise muutmise soovi dialoog – mille abil annad korrektsed palved kolleegile olukorra parandamiseks.
Ühendust loova kommunikatsiooni visioon – mille abil teadvustad oma tuleviku ootuseid uute oskuste toel.

Koolitusel on raha tagasi garantii!!

Usume selle koolituse kasulikkusesse sinu jaoks ja soovime, et tunneksid oma meeskonnale valikut tehes ennast turvaliselt.
Kui see ei vasta teie ettevõtte ootustele, siis makstakse raha vastu vaidlemata tagasi. 

See on teie GARANTII, et te tulete kogema väärt asja, mis teid ettevõtte kommunikatsioonis reaalselt aitab, kui tööriistu kasutatakse.

    Koolitusest loobumisel raha tagastamise tingimused on kirjas õppekorralduses.

    Õppekava nimetus:

    Tulemuslikud ja konfliktivabad suhtlusstrateegiad ettevõttes.

    Õppekava rühmSuhtlemisoskused

    EesmärkKoolituse eesmärk on arendada osalejate oskusi tulemuslikuks ja konfliktivabaks suhtlemiseks ettevõtte keskkonnas.

    Koolitus keskendub järgmistele aspektidele:

    • Konfliktide ennetamine ja lahendamine
    • Tõhusate suhtlusstrateegiate rakendamine
    • Empaatilise kuulamise ja peegeldamise oskuste parandamine
    • Positiivse kommunikatsiooni kultuuri loomine

    ÕpiväljundKoolituse läbinu:

    • Oskab tuvastada ja ennetada konfliktide põhjuseid
    • Suudab rakendada tõhusaid suhtlusstrateegiaid keerulistes olukordades
    • Valdab oskust kasutada empaatilist kuulamist ja peegeldamist suhtluses
    • Oskab luua ja hoida positiivset ja toetavat suhtluskeskkonda

    Sihtgruppsuured ja väikesed ettevõtted

    Õpingute alustamise tingimused: puuduvad.

    Õppe maht: 7 akadeemilist tundi/5 tundi,

    sellest auditoorne osa 3 akadeemilist tundi, praktilist tööd koolituskeskkonnas 1 akadeemilist tundi, praktiline töö koolituskeskkonnas paarides 3 akadeemilist tundi.

    Õppekeskkondkoolitus toimub tellijaga kokkulepitud asukohas.

    Õppevahendid: eestikeelne töövihik praktiliste harjutuste ja teoreetilise osaga (saadav kohapeal, kuulub koolituse hinna sisse).

    Õppemeetod: auditoorne töö, demonstatsioonid, diskussioon, praktiline töö töövihikuga ja praktiline töö paarides.

    Peakoolitaja kompetentsust tagav kvalifikatsiooni kirjeldus: Imago kõrgema taseme sertifitseeritud paarisuhte terapeut, – koolitaja, – superviisor ning andragoog. Vajadusel kaasame Imago terapeudi õppe läbinud abikoolitajaid.

    Hind € (lisandub käibemaks)/kuni 20 osalejat

    Hind € (lisandub käibemaks)/alates 21 osalejast

    Võta koolituse soovi korral ühendust läbi kontaktivormi või helista telefonil 5020796:

    7 + 8 =

    Peakoolitaja

    Minu nimi on Kristina Tamm

    Olen Imago kõrgema taseme kliiniline sertifitseeritud paarisuhte terapeut

    sertifitseeritud Imago töötubade koolitaja 

    sertifitseeritud superviisor

    andragoog

    Minu lähenemine koolitustel

    Kõik koolitused on kogemuskoolitused, kus tehakse läbi praktilised harjutused.

    👉Praktilise harjutamisega tagatakse õpitu omandamine kuni 75% (Edgar Dale 1969.a  “Õppimise püramiid“)..

    Loome ja hoiame turvalise ruumi, mis on iseendasse vaatamise koolitustel kõige alus.

    Aktsepteerime õppijat kõigi tema omaduste ja erisustega. See on aitab luua turvalist ruumi.

    Tipptasemel spetsialistina oleme valmis hoidma ja toetama ülestulevaid emotsioone. Olete turvaliselt hoitud ruumis.

     

    See on parim teadliku suhtluse koolitus, mida varem kogenud oled.

    Z

    Sa oled tänulik, et selle koolituse valisid.

    See on investeering ettevõtte meeskonna edusse

    Z

    Ainus mida kahetsed on see, et sa ei teadnud seda kõike juba varem.

    Osalejate kogemused koolitustelt

    Koolituse kõige kasulikum osa oli võimalus praktilisi dialooge ise läbi teha. See andis võimaluse kohe õpitut rakendada ja aitas kiirelt luua usaldusliku ruumi, mis oli väga väärtuslik. Koolitus eristus teistest selle poolest, et saime ise kõike proovida, mis tõi kaasa sügavama arusaamise ja kindlustunde.

    Ma usun, et selline koolitus oleks kasulik kõigile, kes töötavad koos teiste inimestega. Koolitajate professionaalsus, maisus ja rahulikkus, millega nad teemasid selgitasid ja põhjendasid, olid tõeliselt inspireerivad.

    Olen teile väga tänulik – see koolitus oli tõeline kingitus nii tööolukordades kui ka eraelus. Siit on palju väärtuslikku kaasa võtta ka paarisuhtesse. Suur, suur aitäh teile!

    Jaanika

    Koolituse kõige kasulikum osa oli minu suhtlemisoskuse parendamine, õppides teist inimest enne seisukoha võtmist tõeliselt mõistma. Erinevalt teistest koolitustest suunas see mind süvitsi uurima oma algfaasi, lapsepõlve probleeme, et mõista suuremat pilti ja leida lahendusi tänastele suhete küsimustele.

    Sellist koolitust peaks läbima iga inimene, et paremini mõista, et suhtlemine on alati kahepoolne protsess. Koolitajate ema-tütre näited päriselust lisasid erilise isikliku puudutuse ja aitasid teemasid veelgi paremini mõista.

    Suur aitäh teile selle väärtusliku kogemuse eest! Loodan, et kohtume peagi jälle.

     

    Pille

    Koolituse kõige kasulikum osa oli arusaamine, et me kõik püüdleme sama eesmärgi poole ja teeme seda üheskoos. See ühise sihi tunnetamine ja teineteise mõistmine oli väga väärtuslik ja õpetlik kogemus.

    Sellist koolitust vajaksid kõik töötajad, sõltumata valdkonnast, sest see oleks igas töökeskkonnas suureks abiks. Koolitajate kõik osad meeldisid mulle väga, eriti isiklikust elust toodud näited, mis tegid õpitava veelgi praktilisemaks ja mõistetavamaks.

    Suur tänu teile selle suurepärase kogemuse eest!

    Angela

    Koolituse kõige kasulikum osa oli see, et sain teada, mida on vaja teha, et aidata teistel nende probleeme lahendada. Erinevalt teistest koolitustest oli siin võimalus kõik praktiliselt läbi proovida ja katsetada, mis tegi õppeprotsessi eriti tõhusaks.

    Sellist koolitust vajaksid kõik, kes töötavad meeskonnas, sest omavaheline suhtlus on iga valdkonna jaoks ülioluline. Koolitajate abivalmidus ja kannatlikkus, eriti siis, kui me ei saanud kohe aru, mida teha, olid väga hinnatud ja tegid õppimise palju lihtsamaks.

    Liis

    Pildigalerii toimunud koolituselt

    Kui sa ikka veel kahtled, kas see on sinu ettevõtte jaoks,

    siis vaata TASUTA demodialoogi.

    Vaatamiseks varu aega 12 min.

    Korduma kippuvad küsimused

    Mis on koolituse “Tulemuslikud ja konfliktivabad suhtlusstrateegiad ettevõttes” eesmärk?

    Koolituse eesmärk on õpetada suhtlemisoskuseid dialoogis, mis võimaldavad töötajatel suhelda ilma kriitikata ja kuulata ilma hinnanguteta.

    Selline suhtlus aitab luua ühendust ka erimeelsuste korral ja parandada düsfunktsionaalseid töösuhteid.

    Kes on koolituse läbiviijad?

    Koolitust viib läbi sertifitseeritud Imago terapeut, -koolitaja ja -superviisor Kristina Tamm ja kaasatud on vajadusel teisi Imago terapeute abikoolitajaks.

    Kellele on see koolitus mõeldud?

    Koolitus on mõeldud igas suuruses ettevõtetele ja organisatsioonidele, kes soovivad parandada oma sisekommunikatsiooni ja töösuhteid.

    Kuidas koolituse materjalid ja tööriistad kättesaadavad on?

    Kõik koolituse materjalid ja tööriistad antakse osalejatele kohapeal töövihikuna. Koolitajatega ühendust võttes võib täiendavat tuge saada koolituse järel harjumuste kinnistamiseks.

    Millised on koolituse põhilised õpitavad oskused?

    • Kuidas pidada turvalist ja ühendust loovat vestlust struktuurselt.
    • Peegeldamist, kinnitamist ja empaatiat, mis on tervendava vestluse aluseks.
    • Kuidas käsitleda konflikte ilma negatiivsuseta.
    • Rääkima “mina-keeles” ja väljendama oma vajadusi positiivselt.

    Kas koolitusel õpitavad oskused on rakendatavad ka väljaspool töökeskkonda?

    Jah, koolitusel õpitavad suhtlusoskused on rakendatavad ka kõikides isiklikes suhetes ja igapäevaelus, aidates luua ja hoida paremaid suhteid ka väljaspool töökohta.

    Kui pikk on koolitus ja kuidas see toimub?

    Koolituse pikkus võib varieeruda grupi suurusest sõltuvalt kui on maksimaalselt 6 h.

    Koolitus toimub praktiliste töötubadena, kus osalejad saavad aktiivselt kaasa lüüa ja õpitut praktiseerida koheselt.

    Kuidas koolitusel osalemine aitab minu ettevõttet?

    Koolitus aitab luua tervislikumat ja produktiivsemat töökeskkonda.

    Parandades suhtlust ja vähendades konflikte, suureneb töötajate kaasatus, tõhusus ja töörahulolu, mis omakorda vähendab kaadri voolavust ja tõstab ettevõtte üldist tulemuslikkust.